Bókunista potkua bisnekseen - Visit Tampere

Bókunista potkua bisnekseen

20.02.2019

 

Islantilaisesta verkkokauppajärjestelmästä Bókunista on Tampereen seudulla kouluttautunut jo yli 30 yritystä. Tavoite koko seudun yhteisestä verkkokaupasta on kuitenkin vielä kaukana, sillä Bókunista löytyy edelleen vain muutama tuote Pirkanmaalta. 

 

Bókunin kautta olisi mahdollista saavuttaa koko seutuna uutta myyntipotentiaalia globaaleissa markkinointikanavissa kuten Get your guide (Manner-Eurooppa), Viator (USA, Etelä-Amerikka, Australia, Uusi-Seelanti) ja Klook (Aasia). Lisäksi Finnair suunnittelee Bókun-pohjaista aktiviteettien verkkokauppaa sivuilleen. Jo nyt kaikki Bókuniin lisättävät tuotteet saavat mahdollisuuden tulla myydyksi www.Stopover.fi -sivustolla. Bókun tarjoaa lisäksi tekniikan erilaisiin verkkokauppanäkymiin yrityksen omilla (tai muiden tahojen) sivuilla, sekä ristiinmyyntimahdollisuuden muiden yritysten kanssa.

 

Työ Bókun-kehityksen parissa jatkuu, joten mikäli järjestelmä mietityttää tai kiinnostaa oman yrityksesi kohdalla, ota yhteyttä Heli Jokelaan; heli.jokela(at)visittampere.fi.

 

Lisää uutisia

30.10.2019
Kokoustilat ja -palvelut ovat olennainen osa Tampereen matkailullista ja ammatillista vetovoimaa, ja kuluneen vuoden aikana Visit Tampere on ohjannut aktiivisesti kokoustiloja laittamaan tietonsa esille suosituksi kokous- ja tapahtumatilojen markkinapaikaksi kasvaneen MeetingPackage-hakuun.
29.10.2019
Scandinavian Outdoor Award on pohjoismainen palkinto, joka myönnettiin ensimmäistä kertaa Berliinin ITB-tapahtumassa 2018. Palkinnossa painotetaan keskieurooppalaisia saksankielisiä markkinoita.
28.10.2019
Digitaalisuudesta puhutaan päivittäin, eikä syyttä. Visit Tampereen tieto- ja analysointipalveluista vastaava Turo Leppänen kertoo, miksi jokaiselle yritykselle on nykyään entistä tärkeämpää olla digimaailmassa mukana.