Elämystalouden digitaalinen myyntialusta Chido laajentaa Tampereelle - Visit Tampere

Elämystalouden digitaalinen myyntialusta Chido laajentaa Tampereelle

14.02.2019

 

Chido on suomalainen matkailuteknologian start-up, joka keskittyy vapaa-ajan elämyksiin tarjoten niille keskitetyn, helposti lähestyttävän myyntikanavan. Palvelu esittelee kootusti kunkin kaupungin parhaat aktiviteetit, kurssit ja tapahtumat. Chido toimii tällä hetkellä ainoastaan pääkaupunkiseudulla. Palvelu laajenee nyt kattamaan myös Tampereen, ja Chido etsiikin parhaillaan Tampereen seudun palveluntarjoajia maaliskuussa tapahtuvaa uuden alueen lanseerausta varten.

 

Kuluttajille Chido tarjoaa keskitetyn, kaupunkikohtaisen elämyspalvelun, josta voi yhdestä paikkaa löytää tekemistä, sekä varata ja maksaa sen. Elämyksiä voi suodattaa vaikkapa ajankohdan tai sijainnin mukaan, 100% fiilistakuulla – mikäli Chidon kautta varattu kokemus jostakin syystä asiakkaan mielestä epäonnistuu, saa hän rahansa takaisin.

 

Palveluntarjoajan tarvitsee periaatteessa ainoastaan lisätä haluamansa elämyksen myyntiin osoitteeseen chido.fi, valita saatavilla olevat ajankohdat, ja odottaa asiakkaita. Ostoksesta saapuu reaaliajassa vahvistus, ja maksu tilitetään heti asiakkaan maksettua tilauksen. Asiakas puolestaan saa mukaansa E-lipun todisteena ostoksesta.

Chidoon pääsee vähällä vaivalla mukaan, ja Chido hoitaa kaiken elämyksen markkinoinnista maksuliikenteen välittämiseen. Palvelu tarjoaa lisää näkyvyyttä samalla kun palveluntarjoaja itse maksaa pienen provision ainoastaan toteutuneista kaupoista.

 

Tutustu Chidoon tarkemmin osoitteessa www.chido.fi tai kysy lisätietoja info@chido.fi

 

Lisää uutisia

25.05.2020
Tervetuloa mukaan kuulemaan Visit Tampereen loppuvuoden painopisteistä, markkinointisuunnitelmista ja miten voit tulla mukaan toimenpiteisiin!
11.05.2020
Täältä löydät kootusti kaikkien Visit Tampereen ja Business Tampereen webinaarien tallenteet.
07.05.2020
Visit Tampere on suunnannut katseet ja toimet vahvasti koronakriisin jälkeiseen aikaan. Ensiaskeleet omaan verkkokauppaan otettiin keräämällä kumppaneiden digitaalisesti myynnissä olevat tuotteet yhteen Osta verkosta -sivulle.