Elämystalouden digitaalinen myyntialusta Chido laajentaa Tampereelle - Visit Tampere

Elämystalouden digitaalinen myyntialusta Chido laajentaa Tampereelle

14.02.2019

 

Chido on suomalainen matkailuteknologian start-up, joka keskittyy vapaa-ajan elämyksiin tarjoten niille keskitetyn, helposti lähestyttävän myyntikanavan. Palvelu esittelee kootusti kunkin kaupungin parhaat aktiviteetit, kurssit ja tapahtumat. Chido toimii tällä hetkellä ainoastaan pääkaupunkiseudulla. Palvelu laajenee nyt kattamaan myös Tampereen, ja Chido etsiikin parhaillaan Tampereen seudun palveluntarjoajia maaliskuussa tapahtuvaa uuden alueen lanseerausta varten.

 

Kuluttajille Chido tarjoaa keskitetyn, kaupunkikohtaisen elämyspalvelun, josta voi yhdestä paikkaa löytää tekemistä, sekä varata ja maksaa sen. Elämyksiä voi suodattaa vaikkapa ajankohdan tai sijainnin mukaan, 100% fiilistakuulla – mikäli Chidon kautta varattu kokemus jostakin syystä asiakkaan mielestä epäonnistuu, saa hän rahansa takaisin.

 

Palveluntarjoajan tarvitsee periaatteessa ainoastaan lisätä haluamansa elämyksen myyntiin osoitteeseen chido.fi, valita saatavilla olevat ajankohdat, ja odottaa asiakkaita. Ostoksesta saapuu reaaliajassa vahvistus, ja maksu tilitetään heti asiakkaan maksettua tilauksen. Asiakas puolestaan saa mukaansa E-lipun todisteena ostoksesta.

Chidoon pääsee vähällä vaivalla mukaan, ja Chido hoitaa kaiken elämyksen markkinoinnista maksuliikenteen välittämiseen. Palvelu tarjoaa lisää näkyvyyttä samalla kun palveluntarjoaja itse maksaa pienen provision ainoastaan toteutuneista kaupoista.

 

Tutustu Chidoon tarkemmin osoitteessa www.chido.fi tai kysy lisätietoja info@chido.fi

 

Lisää uutisia

01.07.2020
Poikkeuksellisen kevään jälkeen kotimaanmatkailu houkuttelee suomalaisia, ja tamperelaisten majoituspaikkojen käyttöaste oli kesäkuun lopussa korkeampi kuin Suomessa keskimäärin.
15.06.2020
Palkittu  Luomajärven Hevoskievari on tehnyt erittäin pitkäjänteistä työtä kehittäessään ja uudistaessaan matkailutilaa ja sen palveluja.
15.06.2020
Visit Tampere kertoi webinaarissa loppuvuoden 2020 painopisteistä ja markkinointisuunnitelmista. Lisäksi kuultiin puheenvuoro Visit Finlandin suunnitelmista tulevaan.