Jari Ahjoharjusta Visit Tampereen matkailujohtaja - Visit Tampere

Jari Ahjoharjusta Visit Tampereen matkailujohtaja

21.02.2019

Visit Tampere Oy:n organisaatiota on uudistettu vuoden 2019 alusta lukien, ja samassa yhteydessä on noussut tarve hakea synergiaetuja ja lisäresursseja päivittäisjohtamiseen. 1.3.2019 alkaen Visitin toimitusjohtaja Harri Airaksinen jatkaa strategista kehittämistä ja operatiivinen johtaminen siirtyy uudelle matkailujohtajalle. Matkailujohtajaksi on nimitetty nykyinen kehitysjohtaja Jari Ahjoharju, joka toimii myös toimitusjohtajan varahenkilönä.

 

Jari Ahjoharju on kokenut matkailun ammattilainen, joka siirtyi vuonna 2017 Visit Tampereen palvelukseen Visit Finlandilta, jossa hänen vastuualuettaan oli Aasian ja erityisesti Kiinasta tulevan matkailun kehittäminen sekä sidosryhmäyhteistyön rakentaminen.

 

“Jari on kehitysjohtajan tehtävissään tuonut jo vahvan lisäpanoksen matkailu- ja tapahtumayritysten liiketoiminnan kehittämiseen esimerkiksi digitaalisten myyntikanavien ja tuotteistamisen avulla. Hänen kansainvälinen verkostonsa ja yhteydet Visit Finlandiin ovat meille erittäin arvokkaita. On hienoa saada hänet nyt kokonaisvaltaisesti kehittämään alueemme matkailua”, iloitsee Harri Airaksinen

 

” On hienoa päästä kehittämään kansainvälistyvää Tampereen matkailua porttina Järvi-Suomeen, sekä mahdollistaa uusien kongressien, kokousten ja tapahtumien järjestäminen Tampereella. Samalla painetta tuo pitää Tampere suosituimpana matkailukohteena suomalaisille matkailijoille”, Ahjoharju muistuttaa.

 

Lisätietoja:

Harri Airaksinen
Toimitusjohtaja / Visit Tampere Oy
puh. 040 504 1215
harri.airaksinen (at) visittampere.fi

 

Jari Ahjoharju
Matkailujohtaja / Visit Tampere Oy
puh. 0400 638 696
jari.ahjoharju (at) visittampere.fi

 

Lisää uutisia

30.10.2019
Kokoustilat ja -palvelut ovat olennainen osa Tampereen matkailullista ja ammatillista vetovoimaa, ja kuluneen vuoden aikana Visit Tampere on ohjannut aktiivisesti kokoustiloja laittamaan tietonsa esille suosituksi kokous- ja tapahtumatilojen markkinapaikaksi kasvaneen MeetingPackage-hakuun.
29.10.2019
Scandinavian Outdoor Award on pohjoismainen palkinto, joka myönnettiin ensimmäistä kertaa Berliinin ITB-tapahtumassa 2018. Palkinnossa painotetaan keskieurooppalaisia saksankielisiä markkinoita.
28.10.2019
Digitaalisuudesta puhutaan päivittäin, eikä syyttä. Visit Tampereen tieto- ja analysointipalveluista vastaava Turo Leppänen kertoo, miksi jokaiselle yritykselle on nykyään entistä tärkeämpää olla digimaailmassa mukana.