Venäjän markkinoille suuntautuva uudenvuoden digikampanja - Visit Tampere

Venäjän markkinoille suuntautuva uudenvuoden digikampanja

10.10.2018

Visit Tampere koordinoi Pietarin ja Moskovan alueelle kohdentuvaa uudenvuoden ajan digikampanjaa. Alta voit lukea tarkempia tietoja kampanjan kohteesta, tavoitteista ja hinnasta.

 

Kampanjan tarkempia tietoja

• Kohdeyleisö: perheet Pietarin ja Moskovan alueella
• Kampanjan tavoite: kertoa potentiaalisille asiakkaille Tampereen lomailumahdollisuuksista venäläisten uudenvuoden lomajakson aikana
• Toteutus: sarja kampanjasivuja, lisäksi kohdennettua sosiaalisen median mainontaa
• Osat: kampanja koostuu Tampereen parhaista tuotteista ja eduista
• Kampanjan kesto: lokakuun loppu-joulukuun puoliväli
• Odotetut luvut: kokonaistavoittavuus 150 000, 10 000 – 15 000 kävijää kampanjan sivustoilla
• Esimerkki Visit Tampereen kesän kampanjasivustosta: visittampere.fi/ru/leto

 

Mitä sinä saat kampanjasta?

• Kortin tuoteruudukkoon nettisivun etusivulle. Esim. visittampere.fi/ru/leto
• Oman tuotesivun valokuvilla, esittelytekstillä, aukioloajoilla yms. Esim. visittampere.fi/ru/leto/vapriikki
• Mainontaa sosiaalisessa mediassa, mistä odotetaan 1000 yksittäistä vierailijaa tuotesivullesi
• Yksi ei-sponsoroitu julkaisu yrityksestäsi / tarjous Visit Tampereen Vkontakte-sivulla (6 600 seuraajaa)
• Maininta yrityksestäsi marraskuun uutiskirjeeseen, joka lähetetään venäläisille matkanjärjestäjille

 

Miksi osallistua?

2018 on ollut venäläisten matkailijoiden suhteen todella hyvä vuosi Tampereelle. Tammikuussa majoitusluvuissa oli ennennäkemätön 58 prosentin kasvu edellisvuoteen verrattuna. Tammi-elokuun kokonaiskasvu oli 10 %. Venäjän markkina on ollut nousussa ja sinäkin voit hyötyä siitä!

 

Osallistumismaksu: 300 € + ALV

 

Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä viimeistään 29. lokakuuta:

Grigory Kharitidis, Project Manager, Visit Tampere
grigory.kharitidis@visittampere.fi
puh. 040 839 5424

 

Lisää luettavaa

17.05.2019
Kaipaatko Tampereen esitteitä? Haluaisitko selailla visittampere.fi -sivustolta tietoja? Tämä onnistuu nyt keskellä Kauppahallin tunnelmaa!
15.05.2019
Call for applications: benchmarking trip for companies to Mecklenburg Lake District, Germany
13.05.2019
Kevään 2019 aikana Visit Tampere on tehnyt kolme myynninedistämismatkaa Aasiaan. Ensimmäinen suuntautui ystävyyskaupunkiimme Guangzhouhun helmikuussa, maaliskuussa olimme mukana Visit Finlandin China Roadshowlla Kiinassa ja huhtikuun alussa Tumlare workshopeisssa Japanissa.