Visit Finlandin Online- tuotemanuaali tarjoaa tuotteellesi matkanjärjestäjänäkyvyyttä - Visit Tampere

Visit Finlandin Online- tuotemanuaali tarjoaa tuotteellesi matkanjärjestäjänäkyvyyttä

29.11.2018

Visit Finlandin online-tuotemanuaali on erinomainen B2B- kanava saksankielisessä Euroopassa. Visit Finland markkinoi manuaalia aktiivisesti matkanjärjestäjille ja monille aluesivut ovatkin tärkeä referenssi, kun asiakkaille annetaan vinkkejä siitä, mitä matkakohteessa voi tehdä, mitä ravintoloita kannattaa kokeilla jne. Manuaali keskittyy erityisesti FIT- matkailijoille suunnattuihin tuotteisiin, joista matkanjärjestäjät voivat poimia omille asiakkailleen soveltuvia tuotteita omaan tuotantoonsa.

 

Yrityksen on mahdollista saada tuotteensa mukaan online-manuaaliin varsin kohtuulliselle hinnalla 47 e / tuote. Hinta sisältää arvonlisäveron, editoinnit ja käännökset englanniksi ja saksaksi. Tuotekuvauksessa kannattaa kiinnittää huomiota yksityiskohtiin alkaen paketin nimestä, kuvauksesta ja logistiikan ja lisäpalvelujen hinnoittelusta. Huomioithan, että tuotteiden täytyy täyttää Visit Finlandin kansainvälistymiskriteerit.

 

Ilmoita tuotteesi manuaaliin täällä: https://www.lyyti.fi/reg/product_card. Kirjoita laskutusosoite ja yrityksesi y-tunnus lomakkeen lisätietoja-kenttään.
Manuaaliin voi ilmoittaa tuotteita jatkuvasti. Visit Finlandin Saksan-tiimi poimii tuotteita sitä mukaa, kun niitä ilmestyy.

 

Käy tutustumassa manuaaliin ja siellä oleviin tuotteisiin. Tampereen alueellisen sivun löydät täältä.

 

Ohessa muutama esimerkki onnistuneista tuotekuvauksista ja tuotteista, jotka ovat päätyneet matkanjärjestäjien tuotantoon.

http://www.finland-product-manual.com/fit-lakeside-forest-villas-by-hawkhill.html
http://www.finland-product-manual.com/fit-s-4-days-lapland-offline-summer.html
http://www.finland-product-manual.com/fit-3-8-days-saimaa-lake-wellness-experiences.html

 

Lisätietoja:
Eeva Tamminen-Laube
eeva@nordicatravel.net

Mari Saloniemi
mari.saloniemi@visittampere.fi

Lisää uutisia

14.02.2019
Chido on suomalainen matkailuteknologian startup, joka keskittyy vapaa-ajan elämyksiin tarjoten niille keskitetyn, helposti lähestyttävän myyntikanavan. Palvelu esittelee kootusti kunkin kaupungin parhaat aktiviteetit, kurssit ja tapahtumat. Palvelu laajenee nyt kattamaan myös Tampereen.
31.01.2019
Uudistuvasta Särkänniemen alueesta luodaan ympärivuotista vapaa-ajan, elämysten ja matkailun kärkikohdetta Pirkanmaalle. Monipuolisen palvelutarjonnan lisäksi alueen kehittämisen johtoteemana on vähähiilisyys.
30.01.2019
Visit Tampereen verkosto matkailualan yrityksille aloittaa vuotensa n. 140 toimijan voimin, ja tapahtumia tulee jälleen mahtumaan lähes joka kuukaudelle. Tilaisuuksissa koulututaan mm. ruokamatkailusta, kestävästä matkailusta, saunatuotteistamisesta ja matkailutuotteen hinnoittelusta.