Siirry sisältöön
Visit Tampere
Hae sivustolta

Kotimaan kampanjat 2019

 

Hyvä Visit Tampereen kumppani,

Tervetuloa mukaan Visit Tampereen ja yritysten yhteisiin markkinointitoimenpiteisiin kotimaassa! Kampanjat kohdistuvat pääkaupunkiseudulle ja niiden tarkoituksena on houkutella perheet ja pariskunnat matkustamaan Tampereelle yleisinä lomakausina sekä irtiottoina arjesta. Printtimateriaaleissa mukana olevat yritykset vastaavat oman materiaalinsa taitosta, Visit Tampere huolehtii kokonaistaiton sekä läpilaskutuksen. Visit Tampere ei kerää kampanjoilla tuottoa, vaan tarjoaa yrityksille mahdollisuuden edullisimpaan mahdolliseen näkyvyyteen Sanoman kanavissa. Otsikkotasolla Visit Tampere nostaa Tamperetta yleisesti matka- ruoka- ja saunakohteena ja ohjaa kohdeyleisön lukemaan lisävinkkejä omista kanavistaan.

Kampanjoiden viestit ja laajuus tarkentuvat, kun kiinnostuneet yritykset selviävät. Jos haluat keskustella lisänäkyvyyden mahdollisuuksista tai isommasta roolista jossakin kampanjassa, ota yhteyttä!

Lue lisää kampanjoista ja ilmaise kiinnostuksesi mahdollisimman pian heli.jokela@visittampere.fi.

 

Hiihtoloma 11.2.

Teema: Talvihauskaa Tampereella pääkaupunkiseudun hiihtolomaviikolla
Kohderyhmä: Perheet
Museot, aktiviteettikohteet ja -palvelut, tapahtumat, saunat, ravintolat, hotellit
Ilmoittautuminen 16.1., printtiaineisto 6.2. (hinta- ja kokotiedot alempana)

 

Kevätkampanja 18.3.

Teema: Kulttuuri- ja hemmotteluviikonloppu Tampereeella
Kohderyhmä: Pariskunnat
Teatterit, museot, ravintolat, kulttuurikohteet, tapahtumat, ostospaikat, saunat, hotellit
Ilmoittautuminen 22.2., printtiaineisto 12.3.

 

Kohti kesälomia 17.5.

Teema: Paras kesäloma Tampereella
Kohderyhmä: Perheet ja pariskunnat
Aktiviteettikohteet, tapahtumat, museot, kulttuurikohteet, ravintolat, saunat, hotellit
Ilmoittautuminen 5.4., printtiaineisto 3.5.

 

Syysloma

Teema: Yhteistä aikaa Tampereella syyslomaviikolla. Otsikko ja kehys: Särkänniemen Karmiva Karnevaali
Kohderyhmä: Perheet
Museot, ravintolat, aktiviteettikohteet ja -palvelut, tapahtumat, saunat, hotellit

 

Joulu

Teema: Jouluista tunnelmointia ja hauskanpitoa Tampereella
Kohderyhmä: Pariskunnat ja kaveriporukat
Teatterit, ostospaikat, tapahtumat, saunat, ravintolat, hotellit

 

Jokaiseen em. kampanjaan kuuluu:

  • Kokosivun ilmoitus Helsingin Sanomissa ja Metrossa (sis. HS näköislehti verkossa). Ilmoitustila jaettu yrityksille. Visit Tampereen otsikko ja kehys.
  • Facebook-kampanja 4 vko, ohjaus yritysten omille sivuille
  • Näkyvyys yht. 1 000 000

Hinta:
1/10-sivu 1 170 €, koko 125 x 62 mm 
2/10-sivu 2 340 €, koko 125 x 127 mm

 

HUOM. Kesäkampanja hieman eri spekseillä

  • Kolmen sivun ilmoitus HS Kesäliitteessä. Ilmoitusten lisäksi Visit Tampereen kehys ja teemoja
  • Facebook-kampanja 2 kk, ohjaus yritysten omille sivuille ja www.visittampere.fi 
  • Näkyvyys yht. 1 100 000, Kesäliite luvussa koko kesän ja Facebook-kampanja myös pidennetty

Hinta:
1/8-sivu 950 €
2/8-sivu 1 850 €

 

Lisäoptiot Sanoman kanavissa:

 

Sanoma Optimizer -digibannerit

Visit Tampere ja yritys voivat myös yhdistää voimansa Sanoma Optimizer -bannereissa, joita toistetaan Sanoman digikanavissa kolmessa eri koossa ja sivupaikassa. Bannereiden tulokset ja hinnoittelu ovat klikkipohjaisia. Bannerikuvaan nostetaan yrityksen palvelu, klikistä ohjaus osoitteeseen visittampere.fi, hungryfortampere.fi tai saunacapital.fi. Kohdesivun etusivulla on yrityksen nosto ja linkki yrityksen sivuille. Yrityksen osuus bannereista 500-1000 € (kokonaiskulu alk. 2000 €). Näkyvyys 1,5 milj., klikkejä 3000-6000. Lue lisää Sanoma Optimizerista.  

Radio

Tampere-nostot Radio Aallon ja Helmiradion sää-osioissa. Nostoihin mahtuu 6 yritystä, kustannus 1600 € / yritys. Lue lisää.

 

Muut kampanjat

 

Somekampanjat

Buustaa tapahtumaasi tai palveluasi Visit Tampereen somekanavissa! Yhteisessä kampanjassa maksat vain mainosbudjetin, kohdistustyön kustantaa Visit Tampere ja toteuttavat Myynninmaailman ammattilaiset. Hyvin toimivia kampanjoita ovat esim. erilaiset kilpailut ja arvonnat. Kohdeyleisö voidaan määritellä mm. asuinpaikan, iän ja kiinnostuksenkohteiden perusteella. Kampanjat suunnataan lähtökohtaisesti Tampereen ulkopuolelle, esim. pääkaupunkiseudulle. Kysy lisää!  

 

Ota yhteyttä!

Heli Jokela

Markkinointipäällikkö

Vastaan kotimaisista ja kansainvälisistä markkinointikampanjoista. Minuun voit olla yhteydessä myös Visit Tampereen someen ja sivustoon liittyvissä kysymyksissä.