Siirry sisältöön
Visit Tampere
Hae sivustolta

Visit Tampere Partners -kumppanuusmalli

Lisää näkyvyyttä

Visit Tampere Partners -verkoston tavoitteena on kasvattaa Tampereen näkyvyyttä ja tunnettuutta.

Kumppanien vuosimaksuun sisältyy:

• Mahdollisuus hyödyntää Visit Tampereen valokuvaajan palveluita
• Näkyvyys Tampere- kuvapankissa (tutustuthan kuvausehtoihimme) ja Visit Tampereen sosiaalisen median kanavissa sisältölinjauksen   mukaisesti (somekalenteri)
• markkinointikampanjat kotimaassa ja ulkomailla
• Toimittaja- ja vaikuttajavierailut, joihin Visit Tampere valitsee vierailukohteet ensisijaisesti verkoston kumppaneista

 

Lisää kohtaamisia

Visit Tampere Partners -verkosto edistää kumppaniyritysten välistä yhteistyötä.

Kumppanien vuosimaksuun sisältyy erilaisia kohtaamisia:

• Verkostoitumistilaisuuksia (mm. pitching – tilaisuus ja kesäinfo)
• Yhteismarkkinoinnin suunnittelutilaisuuksia
• koulutuksia ja infotilaisuuksia alueellisen matkailustrategian kärkiteemoista ja ajankohtaisista matkailuteemoista
• Visit Festival -tapahtuma
• Tampere Ambassador -verkoston hyödyntäminen tuotetestauksessa tai yhteistyökumppanin etsimisessä

 

Lisää asiakkaita

Visit Tampere Partners -verkosto edistää tamperelaisten matkailu-ja tapahtumapalveluiden kansainvälistymistä. Verkoston kumppaneita saatetaan yhteen niin kotimaista kuin kansainvälistä kauppaa tekevien matkan-, kongressi-ja tapahtumajärjestäjien kanssa.

• verkoston yritysten tuotteet myyntiin visittampere.fi- sivuille
Meeting Package
                       • kumppaneille edullisella sopimuksella
Highlights of Tampere – tuotemanuaali
                       • kumppaniyrityksiltä 2 soveltuvaa tuotetta maksutta
Steady ja Go! –tason yrityksille:
                       • kv-matkanjärjestäjävierailut
                       • tuotteita tarjotaan aktiivisesti myyntiin sekä kansainvälisille että kotimaisille DMC –toimistoille
                       • tuotteet mukana kansainvälisissä kampanjoissa

 

Verkoston tapahtumat

Vuoden 2021 aikana järjestämme verkoston aamukahveja tai muita tapaamisia 4 kertaa. Tilaisuudet ovat kestoltaan 1,5–2 tunnin mittaisia, sisältävät ensin alustuksen ajankohtaisesta aiheesta ja sitten keskustelua aiheen tiimoilta.  

2 kertaa keväällä: 

  • Kiinnostavatko filmituotannot?  Film Tampere esittäytyy 
  • Mikä ECOC 2026? Euroopan kulttuuripääkaupunkihankeen esittely 

2 kertaa syksyllä:  

  • Ajankohtaiset teemat tarkentuvat myöhemmin  

 

Verkoston hinnoittelu

Verkostoon kuuluvat yritykset maksavat vuosimaksua, joka määräytyy yrityksen liikevaihdon mukaan.

LIIKEVAIHTO VUOSIMAKSU (+ ALV 24%)
alle 500 000 € 450 €
yli 500 000 € 850 €
yli 1 miljoona € 2100 €
yli 3 miljoonaa € 2800 €
yli 5 miljoonaa € 4100 €
yli 7,5 miljoonaa € 6500 €

 

Yhdistykset maksavat vuosimaksua 450 €. Kaupunkiseudun kuntien edustajat voivat osallistua Visit Tampere Partners -verkoston tilaisuuksiin maksutta.

Visit Tampere Oy solmii kumppanien kanssa toistaiseksi voimassaolevat sopimukset. Sopimuksen irtisanomisaika on kolme kuukautta ennen seuraavan vuoden alkua.

Ota yhteyttä!

Mari Saloniemi

Asiakkuusvastaava, kumppanuudet ja Aasia

Vastaan Visit Tampere Partners -kumppanuusverkostosta sekä Aasiaan suuntautuvista toimenpiteistä. Teen yhteistyötä sekä kansainvälisten että kotimaisten matkanjärjestäjien ja alueen matkailuyritysten kanssa.